• Mediji u vlasništvu supruge direktora BIA Bratislava Gašića i kruševačkog biznismena Radoice Milosavljevića evra kroz pojedinačna davanja dobili 43. 000 od Ministarstva kulture i informisanja, saopštilo je danas Udruženje novinara Srbije (UNS)
  • UNS podseća da se kroz pojedinačno davanje novac daje bez javnog konkursa i ocene komisije, a na osnovu odluke rukovodioca organa nadležnog za poslove javnog informisanja, „samo za projekte koji nisu mogli biti planirani u vreme raspisivanja konkursa za projektno sufinansiranje medija“
  • Ove i prošle godine firmi “ADD production” iz Kruševca vlasnice Irene Gašić, za projekte pod nazivom “Zaštitimo žene, zaustavimo nasilje” i “Prirodne katastrofe-kako posle?” dodeljeno ukupno 1,5 miliona dinara“- saopštilo je ovo udruženje
  • UNS dodaje da su mediji u vlasništvu Milosavljevića – Televizija Leskovac, Sos kanal plus i Radio-televizija Pančevo, za dve godine kroz pojedinačna davanja, od Ministarstva  dobili oko 2,8 miliona dinara

Ministarstvo kulture i informisanja u prethodne dve godine dodelilo je kroz pojedinačna davanja više od pet miliona dinara, odnosno 43.000 evra medijima u vlasništvu supruge direktora BIA Bratislava Gašića i kruševačkog biznismena Radoice Milosavljevića, navelo je danas Udruženje novinara Srbije (UNS).

UNS podseća da pojedinačno davanje podrazumeva dodelu novca bez javnog konkursa i ocene komisije, a na osnovu odluke rukovodioca organa nadležnog za poslove javnog informisanja, ali da se novac može dodeliti „samo za projekte koji nisu mogli biti planirani u vreme raspisivanja konkursa za projektno sufinansiranje medija“.

Agencija za borbu protiv korupcije 2015. godine utvrdila je da Gašić bio u sukobu interesa kada je kao gradonačelnik grada Kruševca 2013. i 2014. godine zaključio ugovore sa firmom „ADD production“ čija je vlasnica njegova supruga, kao i društvom „BNZ Higijenic“ čiji je suvlasnik njegov sin.

UNS dodaje da su mediji u vlasništvu Milosavljevića – Televizija Leskovac, Sos kanal plus i Radio-televizija Pančevo, za dve godine kroz pojedinačna davanja, od Ministarstva kulture i informisanja dobili oko 2,8 miliona dinara.

-Ministarstvo kulture je Televiziji Leskovac, koju je Milosavljević kupio sredinom ove godine, za projekat pod nazivom “Da mladi rade” dodelilo 800.000 dinara. Preduzeće Sos kanal plus i Radio-televizija Pančevo su prošle godine za projekte pod nazivom “ONI DOLAZE!”i “Bogatstvo multietičnosti-različiti, a isti” dobili ukupno oko dva miliona dinara“-naveo je UNS.


TV PANČEVO DOBIJA NOVAC NA KONKURSIMA, A REM JOJ IZREKAO DVE MERE UPOZORENJA

Radio-televiziji Pančevo, pošto je dobila novac od Ministarstva kulture, izrečene su dve mere upozorenja od strane Saveta REM-a zbog uvreda upućenih novinaru portala Pančevo Si Ti Nenadu Živkoviću, kao i zbog tekstova na sajtu te televizije u kojima su navodi o „nestručnosti, nemoralnom i nezakonitom“ postupanju predsednice Višeg suda iz Pančeva Stanke Simonović.

-Uprkos izrečenim merama REM-a, projekti Radio-televizije Pančevo dobijaju novac na medijskim konkursima, pa je tako ova medijska kuća u Pančevu direktno i preko produkcija dobila rekordnih 139.000 evra kao i regionalnu televizijsku dozvolu za pokrivanje u zoni Crveni Čot i to upravo od Regulatora-navodi UNS.

Komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here