- U Osnovnom sudu u Nišu danas je na suđenje Dejanu Stanojeviću (35) iz Beograda, vozaču nekadašnjeg direktora Koridora Srbije Zorana Babića zbog nesreće na naplatnoj rampi Doljevac 31. januara 2019. godine, trebalo da svedoči Nikola Mitić, svedok, policajac, ali se on nije pojavio
- Veštak Boris Antić, iz komisije veštaka, predstavnik Saobraćajnog fakulteta Beograda, je prilikom saslušanja danas rekao da je Komisija veštaka, u ekspertizi iz maja 2019. godine, radila na osnovu materijala koji je bio dostupan
- U materijalu koji je raspoloživ, u 8.30.44 sekundi se video zapis prekida, a nastavlja u 8.32.33 sekundi, a kako je do nezgode došlo u 8.31 minut nije bilo moguće analizirati nailazak “škode” ka naplatnoj rampi jer taj deo snimka nedostaje, rekao je on
- On je dopunio samo mišljenje podacima o postupanju zimske službe, ali ono ne menja stanje stvari
- Pojasnio je da je tog jutra, kada je poginula Stanika Gligorijević, mnogo toga zavisilo od tehnike vožnje i kočenja – blaže usporenje, da se ne oseti proklizavanje i slično, ali je to ostavljeno sudu na odlučivanje
- Nezvanični izvori su u pojedinim medijima i na društvenim mrežama tvrdili da za volanom “škode” nije bio Stanojević već njegov poslodavac

U Osnovnom sudu u Nišu danas je nastavljeno suđenje Dejanu Stanojeviću (36) iz Beograda, vozaču nekadašnjeg direktora Koridora Srbije Zorana Babića zbog nesreće na naplatnoj rampi Doljevac 31. januara 2019. godine u kojoj je nastradala Stanika Gligorijević (51) iz Knjaževca, ali bez dva minuta snimka sa nazdorne kamere i to baš iz perioda kada se nesreća dogodila.
Stanojević je optužen za teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja.
Nikola Mitić, svedok, policajac koji je bio na mestu nesreće u Doljevcu nije se pojavio, ali je saslušan Boris Antić, iz komisije veštaka, predstavnik Saobraćajnog fakulteta Beograda.
Veštak je prilikom saslušanja danas rekao da je Komisija veštaka, u ekspertizi iz maja 2019. godine, radila na osnovu materijala koji je bio dostupan.
-U materijalu koji je raspoloživ, u 8.30.44 sekundi se video zapis prekida, a nastavlja u 8.32.33 sekundi. Kako je do nezgode došlo u 8.31 minut nije bilo moguće analizirati nailazak “škode” ka naplatnoj rampi jer taj deo snimka nedostaje. To je na strani osam u izvestaju- rekao je veštak saobraćajne struke Antić.
On je dopunio samo mišljenje podacima o postupanju zimske službe, ali ono ne menja stanje stvari.
-Ovo je dokument (građevinski dnevnik putarske službe) šta su putari radili tog dana i u četvrtak se spominje da je bilo delimično magle, ne piše da je vršeno posipanje soli i tog jutra se ne spominje Doljevac. Ali, možda bi neki radnik bolje to mogao da objasni- rekao je on.
Pojasnio je da je tog jutra, kada je poginula Stanika Gligorijević, mnogo toga zavisilo od tehnike vožnje i kočenja – blaže usporenje, da se ne oseti proklizavanje i slično, ali je to ostavljeno sudu na odlučivanje.
-Nije primećeno, odgovorio je na pitanje advokata ostećenih rođaka Stanike Gligorijević, da je “škoda superb”, kojom je izazvana nesreća, imala nestabilno kretanje neposredno pre udarca.
Nije izrazio sumnju u zapisnik o uviđaju sa lica mesta.
Zbog poštovanja protivepidemijskih mera, ročiste je prebačeno u veću prostoriju sudske zgrade u Nišu, a jedan od oštećenih – Zoran Babić, nekadašnji v.d. direktora Koridora Srbije, nije bio u publici.
Nastavak suđenja je zakazan za 21. april, kada će biti izlagane završne reči.
Stanojević je na prvom ročištu, održanom 22. novembra 2019. godine, delimično priznao odgovornost jer je brzo vozio, ali i naveo da je do nesreće došlo i zbog poledice, klizavog kolovoza i smanjene vidljivosti usled magle. Prema zvaničnoj verziji niškog Osnovnog javnog tužilaštva, službenu „škodu superb“ je vozio Stanojević, a Babić je, prema sopstvenoj izjavi u istrazi, „spavao na zadnjem sedištu“.
Nezvanični izvori su u pojedinim medijima i na društvenim mrežama tvrdili da za volanom “škode” nije bio Stanojević već njegov poslodavac. Bivši predsednik Pokreta slobodnih građana Sergej Trifunović kazao je da je, prema saznanjima koje ima, posle nesreće „šest ili sedam ljudi vadilo Babića sa mesta vozača i prebacivalo ga na zadnje sedište“. Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je negirao takve tvrdnje, navodeći da je video snimak sa naplatne rampe, koji je “užasan”, ali bez preciziranja o kom snimku je reč, i po kom osnovu je ostvario takav uvid.
Preminuo vozač “pasata ”
Pre početka suđenja, advokat vozača „pasata“ Stanoja Stankovića obavestio je sud da je Stanoje nedavno preminuo, pa mu je sudija Miško Radivojević naložio da pribavi punomoćje njegove porodice kako bi mogao dalje da učestvuje u sudskom postupku.
Od siline udarca Stanika koja je bila na zadnjem sedištu „opela“ je poginula na licu mesta, njena sestra Mirjana Aleksić koja se nalazila na mestu suvozača, zadobila je teške povrede opasne po život, a teško je povređen i Zoran Babić koji je bio na zadnjem sedištu „škode“. Takođe, teško je povređen i vozač “pasata”, dok je Srđan Aleksić koji je upravljao „astrom“ zadobio lakše povrede.