More

    Medijski konkurs u Nišu skuplji od beogradskog, a niški medijski projekat višestruko isplativiji od onog kod Ministarstva

    • Na niškom konkursu za sufinansiranje medijskih projekata od javnog interesa biće raspodeljeno 89 miliona dinara, što je za četiri miliona više nego na beogradskom konkursu, dok će limit po jednom projektu moći da bude i 15 puta veći nego takav limit na konkursu Ministarstva kulture i informisanja
    • Niš je opredelio veći iznos sredstava za projektno sufinansiranje medija od Beograda, iako niški budžet iznosi 11,2 milijarde dinara, a beogradski desetak puta više, odnosno 143 milijarde
    • Maksimalni limit po projektu u Nišu  iznosi 15 miliona dinara, što je od pet do 15 puta više od od takvog limita na konkursu Ministarstva kulture, na kojem televizije mogu dobiti najviše tri miliona, štampani mediji i novinske agencije dva miliona, a portali i radio stanice po milion dinara
    • Grad Niš je raspisao konkurs krajem januara i rok za apliciranje je 15 dana, dok je prethodnih godina konkurs raspisivan i u julu, a rok za apliciranje iznosio mesec dana
    • Deo medija i stručnjaka je ocenio da su konkursi u Srbiji “poranili” zbog kampanje za parlamentarne i lokalne izbore koji će se, prema dostupnim informacijama, održati 26. aprila
    foto: Marketinška mreža

    Na niškom konkursu za sufinansiranje medijskih projekata od javnog interesa biće raspodeljeno 89 miliona dinara, što je za četiri miliona više nego na beogradskom konkursu, dok će finansijski limit po jednom projektu moći da bude i 15 puta veći nego takav limit na konkursu Ministarstva kulture i informisanja.

    Niš je opredelio veći iznos sredstava za projektno sufinansiranje medija od Beograda, iako je ovogodišnji budžet najvećeg grada na jugu Srbije, u iznosu od 11,2 milijarde dinara, desetak puta manji od budžeta glavnog grada, koji iznosi 143 milijarde.

    Maksimalni limit po projektu u Nišu  iznosi 15 miliona dinara, što je od pet do 15 puta više od od takvog limita na konkursu Ministarstva kulture, na kojem televizije mogu dobiti najviše tri miliona, štampani mediji i novinske agencije- dva miliona, a portali i radio stanice- po milion dinara.

    Grad Niš je raspisao konkurs krajem januara, a rok za apliciranje je 15 dana.

    Od 2015. godine, od kada se realizuje projektno sufinansiranje medija, niški konkursi su raspisivani od marta do jula, a rokovi za apliciranje trajali su mesec dana.

    Prema nezvaničnim informacijama, u Srbiji je do sada rapisano oko stotinu konkursa za sufinansiranje medijskih projekata od javnog  interesa za 2020. godinu, što je značajno ranije nego u prethodnom periodu, kada su konkursi raspisivani i u septembru tekuće godine.

    Ministarstvo kulture i informisanja je, čak, ovogosišnji konkurs raspisalo u decembru prošle godine, a državni sekretar Aleksndar Gajević je kazao da je to učinjeno kako bi projekti na vreme bili realizovani.

    Deo medija i stručnjaka je ocenio da su konkursi “poranili” zbog kampanje za parlamentarne i lokalne izbore koji će se, prema dostupnim informacijama održati 26. aprila.

    POSTAVI KOMENTAR

    молимо унесите свој коментар!
    овдје унесите своје име

    Slični tekstovi