• Kineska kompanija “Pauer Čajna” zainteresovana je da gradi deonicu auto-put od Niša do Drača, saopštilo je Ministarstvo saobraćaja.
  • Najavljeno je da će auto-put Niš-Priština početi da se gradi krajem sledeće godine, što je produženje roka u odnosu na ranije.
  • Predsednik Aleksandar Vučić je put Niš- Niš- Merdare- Priština- Tirana- Drač nazvao “auto- putem mira”, a ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović je ocenila da je on veći prioritet za Nišavski i Toplički okrug od povezivanja Niša sa Ibarskom magistralom
  • Regionalni direktor kineske kompanije „Pauer Čajna” Jeng Boom potvrdio je da su zainteresovani da grade ovaj auto-put..
  • Ova kineska kompanija je uključena u projekat izgradnje obilaznice oko Beograda, a osim “ puta mira” zainteresovani su da grade saobraćajnice od Beograda do Zrenjanina i Iverka do Lajkovca, kako bi se taj deo Srbije povezao sa Koridorom 11.
  • Evropska banka je ranije najavila da će za izgradnju ovog puta koji će  povezati Niš i Prištinu dati kredit sa niskom kamatom.

 

foto: sajt ministarstva saobraája

Kineska kompanija „Pauer Čajna“ zainteresovana je da gradi auto-put koji treba da poveže Niš i Drač, saopšteno iz Ministarstva građevinarstva, saobraćaja I infrastrukture.

Inače,.najavljeno je da će izgradnja auto-puta koji treba da prođe kroz Niš i Merdare, početi krajem sledeće godine, što je produženje roka u odnosu na ranije.

Predsednik Aleksandar Vučić je put Niš- Niš- Merdare- Priština- Tirana- Drač nazvao “auto- putem mira”, a ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović je ocenila da je on veći prioritet za Nišavski i Toplički okrug od povezivanja Niša sa Ibarskom magistralom

Regionalni direktor kompanije „Pauer Čajna” Jeng Boom potvrdio je da su zainteresovani da grade ovaj auto-put..

-Hvala Vam na prilici da nastavimo razgovore o daljoj saradnji. Pored učešća u izgradnji obilaznice oko Beograda, zainteresovani smo i za nove projekte i spremni da razgovaramo o različitim vidovima finansiranja – rekao je Bo.

foto: Vesna Torović

Ministarka  Mihajlović rekla je da bi bilo dobro da se formira nova radna grupa u kojoj će biti predstavnici Ministarstva i kineske kompanije, kako bi se što efikasnije dogovorili o realizaciji projekata.

Ova kineska kompanije je uključena u projekat izgradnje obilaznice oko Beograda, a osim “ puta mira” zainteresovani su da grade saobraćajnice od Beograda do Zrenjanina i Iverka do Lajkovca, kako bi se taj deo Srbije povezao sa Koridorom 11.

Predstavnici Vlade i ministarstva saobraćaja prethodno su najavili da će deonica Niš-Merdare biti duga 77 kilometara I da će koštati 855 miliona evra, dok  “ kosovska strana” treba da izgradi 22 kilometra od Prištine do Merdara.Već  je izgrađen auto-put od Prištine do Drača.

Evropska banka je ranije najavila da će za izgradnju ovog puta koji će  povezati Niš i Prištinu dati kredit sa niskom kamatom.

Nedavno je Zavod za urbanizam iz Niša počeo izradu detaljnog prostornog plana što je preduslov za nastavak pripreme ostale dokumentacije.


STALNO POMERANJE ROKOVA ZA POČETAK GRADNJE “PUTA MIRA!

Prednica Vlade Ana Brnabić najavila je sredinom oktobra u Prokuplju da će  prva deonica auto-puta od Niša do Drača početi da se gradi krajem sledeće godine, što je produženje roka za početak gradnje u odnosu na ranije.

Ministarka Mihajlović je krajem 2017. godine najavila da bi gradnja prve deonice od Niša do Pločnika trebalo da krene tokom ove godine, ali je sredinom leta kazala da će gradnja početi 2019, bez navođenja razloga za odlaganje

Komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here