More

    Istraživanje

    MINISTARSTVO REŠAVA DA LI JE EPS ZLOUPOTREBIO „KRAĐU STRUJE“ KAKO BI NAPLATIO MILIONSKE ZASTARELE DUGOVE OD „KRADLJIVACA“ I ZAMENIO NEISPRAVNA BROJILA O NJIHOVOM...

    Pred Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija započeo je postupak za zaštitu kolektivnog interesa potrošača, na osnovu takozvane kolektivne tužbe Centra za zaštitu potrošača Forum, podnete u ime navodnih “kradljivaca struje” iz Niša i nekoliko okolnih opština.

    BIRN: JAVNOST NE ZNA DOVOLJNO KAKO SE TROŠI BUDŽETSKI NOVAC ZA MEDIJE

    Građani Srbije nisu u dovoljnoj meri obavešteni kako se troše  stotine miliona dinara koji se godišnje izdvajaju za sufinansiranje medijskih projekata, pokazalo je najnovije istraživanje BIRN-a u kojem je indeks trasparentnosti institucija koje raspisuju ove konkurse svega 37 odsto od mogućih 100 odsto.

    ALEKSANDAR VUČIĆ U PREDSEDNIČKOJ KAMPANJI NAJVIŠE NOVCA ZA OGLAŠAVANJE IZDVOJIO ZA TELEVIZIJU PINK II

    Pobednik na ovogodišnjim predsedničkim izborima Aleksandar Vučić je za oglašavanje u medijima potrošio čak četiri petine (83 odsto) ukupnih sredstava namenjenih kampanji, od kojih je najviše “otišlo” Pinku, među televizijama, i Blicu, među novinama.