Istraživanje BIRN-a: za medije milioni budžetskog novca, a transparentnost polovična
U toku 2018. godine medijima su po raznim osnovama podeljeni milioni budžetskog novca, a prosečan indeks transparentnosti takvog finansiranja je svega...
Poreski obveznici izdvajaju stotine miliona za Radio televiziju Kragujevac koja je trebalo da bude...
„Slučaj“ Radio televizije Kragujevac pokazuje da postoje manjkavosti u pravnom okviru u vezi sa privatizacijom i finansiranjem medija u Srbiji
MINISTARSTVO PRIVREDE: SVAKI PETI MEDIJ RASKINUO UGOVOR O PRIVATIZACIJI
Od ukupno 34 medija u Srbiji čiji su osnivači lokalne samouprave i koji su uspešno privatizovani do 31. oktobra 2015. godine, što je rok određen Zakonom o izmenama i dopunama Zakona o javnom informisanju i medijima, skoro svaki peti medij je raskinuo ugovor o privatizaciji.
FUNKCIONERI I BIZNISMENI IZ NIŠA KOJE JE DRŽAVA NEOSNOVANO HAPSILA TRAŽE MILIONSKA OBEŠTEĆENJA ...
Većina od 12 bivših i tadašnjih gradskih funkcionera, službenika i biznismena iz Niša, na čelu sa bivšim gradonačelnikom Milošem Simonovićem, koji su uglavnom vezivani za DS i G17 Plus, a koji su od marta do maja 2014. godine uhapšeni zbog sumnje u korupciju, najavili su ili su već pokrenuli postupke za naknadu štete u iznosu od više desetina miliona dinara.
MINISTARSTVO REŠAVA DA LI JE EPS ZLOUPOTREBIO „KRAĐU STRUJE“ KAKO BI NAPLATIO MILIONSKE...
Pred Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija započeo je postupak za zaštitu kolektivnog interesa potrošača, na osnovu takozvane kolektivne tužbe Centra za zaštitu potrošača Forum, podnete u ime navodnih “kradljivaca struje” iz Niša i nekoliko okolnih opština.
BIRN: JAVNOST NE ZNA DOVOLJNO KAKO SE TROŠI BUDŽETSKI NOVAC ZA MEDIJE
Građani Srbije nisu u dovoljnoj meri obavešteni kako se troše stotine miliona dinara koji se godišnje izdvajaju za sufinansiranje medijskih projekata, pokazalo je najnovije istraživanje BIRN-a u kojem je indeks trasparentnosti institucija koje raspisuju ove konkurse svega 37 odsto od mogućih 100 odsto.
ALEKSANDAR VUČIĆ U PREDSEDNIČKOJ KAMPANJI NAJVIŠE NOVCA ZA OGLAŠAVANJE IZDVOJIO ZA TELEVIZIJU PINK II
Pobednik na ovogodišnjim predsedničkim izborima Aleksandar Vučić je za oglašavanje u medijima potrošio čak četiri petine (83 odsto) ukupnih sredstava namenjenih kampanji, od kojih je najviše “otišlo” Pinku, među televizijama, i Blicu, među novinama.
ALEKSANDAR VUČIĆ IMAO VIŠE SREDSTAVA ZA OVOGODIŠNJU IZBORNU KAMPANJU NEGO SVIH DESET PREOSTALIH PREDSEDNIČKIH...
Koalicija oko SNS-,a kao predlagač Aleksandra Vučića, inkasirala je za kampanju ukupno 799.961.564 dinara.