More

    Istraživanje: sredstva za inovacije nema više od polovine medija

    • Čak 52,5 odsto medija smatra da je nedostatak novca najveća prepreka na putu ka inovacijama, pokazuju rezultati istraživanja o percepciji inovacija u medijskom okruženju koje je sprovela Asocijacija medija
    • Petina medija smatra da je nepostojanje odgovornog poslovanja razlog nedostatku inovacijama u medijima, skoro 16 odsto ispitanika smatra da nedostaju ideje,  svaki drugi smatra da je izvesno da će mediji u Srbiji obezbediti sebi bolji ekonomski položaj inovacijama, iako četvrtina ipak misli da je “to zabluda”
    • Medijski profesionalci najviše se svakodnevno informišu preko Interneta – u 84,2 odsto slučaja, televizije 12,3 odsto, a kroz novine svega 3,5 odsto
    • Kada je reč o internet verzijama tradicionalnih medija, oko 60 odsto ispitanika istaklo je da ih više prati nego klasičnu verziju tih medija, samo internet 17,5 odsto i isto toliko samo klasičnu verziju

    Nedostatak novca je najveća prepreka na putu ka inovacijama za više od polovine medija, odnosno 52,6 odsto njih, pokazuju rezultati istraživanja o percepciji inovacija u medijskom okruženju koje je sprovela Asocijacija medija uz podršku Kabineta ministra za inovacije i tehnološki razvoj.

    Petina medija smatra da je nepostojanje odgovornog poslovanja razlog nedostatku inovacijama u medijima, dok skoro 16 odsto ispitanika smatra da nedostaju ideje, neki su od rezultata istraživanja urađenog među medijskim profesionalcima, oglašivačima i delom javnosti, koje je predstavljeno danas na okruglom stolu Asocijacije medija “Inovacije u medijima” u Nišu.

    Takođe, svaki drugi smatra da je izvesno da će mediji u Srbiji obezbediti sebi bolji ekonomski položaj inovacijama, iako četvrtina ipak misli da je “to zabluda”.

    -Ekonomska depresija medija ide ruku pod ruku kako sa globalnim medijskim tokovima tako i sa osiromašenjem samih potrošača koji su sve manje spremni da plaćaju sadržaj, samim tim i sa odlukom oglašivača da ne ulažu u medije, naročito tradicionalne, osim televizija, koji nemaju zadovoljavajući broj publike-rekla je autorka istraživanja Ivana Milanović Hrašovec, novinarka nedeljnika Vreme.

    Rezultati istraživanja pokazuju da je digitalni marketing najefikasniji oblik medijskog biznisa poslovanja za 40 odsto ispitanika, a skoro 55 odsto smatra da je oglašavanje putem novih medija efektnije.

    Medijski profesionalci najviše se svakodnevno informišu preko Interneta – u 84,2 odsto slučaja, televizije 12,3 odsto, a kroz novine svega 3,5 odsto.

    Kada je reč o internet verzijama tradicionalnih medija, oko 60 odsto ispitanika istaklo je da ih više prati nego klasičnu verziju tih medija, samo internet 17,5 odsto i isto toliko samo klasičnu verziju. Tri četvrtine smatra da tradicionalni mediji ipak nisu prevaziđeni, misleći pogotovo na televiziju.

    -U novim uslovima koje je nametnula digitalna revolucija, evidentno je da se pažnja medijskih potrošača već uveliko premešta sa tradicionalnih ka novim medijima. Kod mladih, u starosnoj grupi od 20-35 godina, transfer ka novim medijima je izraženiji i čini se već završenim. Svest o neophodnosti prilagođavanja novoj tržišnoj situaciji prisutna je u skoro svim medijima, što potvrđuje i mišljenje oko polovine ispitanika-ocenila je autorka istraživanja.

    POSTAVI KOMENTAR

    молимо унесите свој коментар!
    овдје унесите своје име

    Slični tekstovi