More

    CENTAR ZA ZAŠTITU POTROŠAČA FORUM POZVAO NADLEŽNE INSPEKCIJE DA PROVERE ROK VAŽENJA MESA I DRUGIH PROIZVODA U LIDLU

    • Postoji mogućnost da je Lidl prilikom svečanog otvaranja svojih prodavnica u Srbiji pustio u promet nekoliko tona smrznute piletine čiji rok upotrebljivosti ističe samo tri dana nakon toga, kaže predsednik Foruma Jovan Jovanović
    • Ukoliko je to tačno, pileće meso biće u upotrebi i nakon isteka roka u kojem se sme koristiti, što kod potrošača može da izazove zdravstvene probleme, kaže Jovanović
    • Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je prilikom svečanog otvaranja Lidlovih prodavnica ocenio između ostalog da je reč o kompaniji koja nudi građanima mogućnost da biraju jeftino, a kvalitetno
    • Mediji su zabeležili da su građani u Lidlu kupovali i po više desetina kilograma zamrznutih pilića i drugih proizvoda, kao i da se deo te robe našao na pijacama ili u vanpijačnoj prodaji, gde je prodavan u nehigijenskim uslovima
    • Lidl je 11. oktobra svečano otvorio 16 prodavnica u 12 gradova Srbije, a akcijske cene trajale su do juče

    foto: facebook Lidl

    Centar za zaštitu potrošača Forum pozvao je veterinarsku, poljoprivrednu i tržišnu inspekciju da provere rok važenja mesa i prehrambenih proizvoda koji se ovih dana prodaju u Lidlu, čije su prodavnice u Srbiji svečano otvorene 11. oktobra.

    Forum upozorava da postoji mogućnost da je ovaj veliki trgovinski lanac prilikom svečanog otvaranja  objekata u Srbiji “pustio u promet nekoliko tona smrznute piletine čiji rok upotrebljivosti ističe samo tri dana kasnije”, što “može ugroziti zdravlje potrošača”.

    – Lidl je pokazao veliko nepoštovanje prema potrošačima Srbije, nudeći na akciji veliki broj prehrambenih proizvoda, među kojima i smrznutu piletinu, a koji se stavljaju na akciju uglavnom pred istek roka za upotrebu jer nakon toga ta vrsta proizvoda ne sme biti izložena u prodajnim objektima- kaže predsednik Foruma Jovan Jovanović.

    On podseća da je deo medija izvestio da su građani 11, 12. i 13. oktobra kupovali zamrznuto pileće meso na čijim je pakovanjima navedeno da rok upotrebe ističe 14.oktobra 2018. godine.

    – Ukoliko je to tačno, znači da će to pileće meso biti u upotrebi i nakon isteka roka za upotrebu, što kod potrošača može da izazove zdravstvene probleme- kaže on.

    Jovanović  poziva inspekcije da na deklaracijama za zamrznuto pileće meso provere ne samo rok upotrebe, već i datum zamrzavanja, upozoravajući potrošače da “celo pile može biti zamrznuto najviše 12 meseci”.

    Građani  u Srbiji su proteklih dana u Lidlu masovno kupovali velike količine zamrznute piletine, kao i druge prehrambene robe po akcijskim cenama.

    Mediji su zabeležili da “nije bilo malo onih” koji su kupovali po nekoliko desetina kilograma zamrznutih pilića i druge prehrambene robe, a da je deo nje završio na pijacama ili u vanpijačnoj prodaji, gde je prodavan po višim cenama, a u nehigijenskim uslovima.

    Najveći nemački doskontni lanac je prošlog četvrtka svečano otvorio 16 prodavnica u 12 gradova Srbije, od čega je pet u Beogradu, a akcijske cene trajale su do juče.

    Otvaranje prodavnica širom Srbije pratile se velike gužve i dugi redovi, kao i povremena otimanja potrošača za namirnice, koja su bila na ivici tuče.


    ALEKSANDAR VUČIĆ: JEFTINO, A KVALITETNO

    Ovo nije običan dan i ne radi se o običnoj prodavnici, jer je ovo dan kada pravimo veliki korak napred ka boljem i kvalitetnijem životu, rekao je predsednik Srbije Aleksandar Vučić na svečanom otvaranju jedne od prodavnica Lidla u Beogradu.

    Od trenutka kada je najavljeno da Lidl dolazi u Srbiju koliko puta sam čuo od različitih ljudi da se pravi tolika buka oko obične prodavnice. Ovo nije obična prodavnica, ovo je nešto važnije. Zemlja sa takvom ponudom u maloprodaji građanima pruža i izbor da mogu da biraju jeftino, a kvalitetno- kazao je on.

    Vučić je dodao da ljudi u Srbiji “ mnogo toga mogu da nauče od Lidla, posebno u organizaciji rada, logostici i modernom načinu vođenja posla”.

    Prema njegovim rečia, Lidl je investirao u Srbiju 205 miliona evra i zaposlio 1.553 radnika.

    Kompanija je za sada otvorila prodavnice u Beogradu, Boru, Kragujevcu, Nišu, Leskovcu, Smederevu, Subotici, Somboru, Užicu, Šapcu, Novom Sadu i Zrenjaninu.

    Najavljeno je da će do kraja godine biti otvoreno još sedam Lidl radnji- u Vršcu, Inđiji, Pančevu, Kikindi, Kruševcu, Jagodini i na još jednoj lokaciji u Beogradu.

    POSTAVI KOMENTAR

    молимо унесите свој коментар!
    овдје унесите своје име

    Slični tekstovi