- Dejan Stanković, vozač nekadašnjeg direktora “ Koridora Srbije“ Zorana Babića osuđen je na četiri i po godine zatvora jer je 31.januara 2019.godine na naplatnoj rampu Doljevac napravio sudar u kojem je poginula Stanika Gligorijević, a pet osoba je teže i lakše povređeno
- Apelacioni sud je usvojio Niškog osnovog javnog tužilaštva i Stanojeviću povećao kaznu za osam meseci
- Osuđeni vozač je tokom suđenja delimično priznao krivicu jer je brzo vozio, ali je rekao da je do nesređe došlo i zbog klizavog kolovoza i magle koja je smanjila vidljivost
- Sudsko veće je utvrdilo da je Stanojević bio za volanom, a da je Babić spavao na zadnjem sedištu, ali je deo javnosti tvrdio da je za volanom bio tadašnji direktor „Koridora Srbije“
- Bivši predsednik Pokreta slobodnih građana Sergej Trifunović rekao je da ima saznanja „da je posle nesreće sedam, osam ljudi vadilo Babića sa mesta vozača i prebacivalo ga na zadnje sedište“
- Predsednik Srbije Aleksandar Vučić odbacio je takve tvrdnje, rekavši da je video snimak sa rampe koji je užasan, ali nije precizirao na koji snimak misli i na kojem osnovu je imao uvid u taj snimak

Foto: m. k.
Apelacioni sud u Nišu pravosnažno je osudio na četiri i po godine zatvora Dejana Stanojevića (37), vozača nekadašnjeg direktora „Koridora Srbije“ Zorana Babića, zbog teškog dela protiv bezbednosti saobraćaja.
Stanojevć je 31. januara 2019. godine službenim automobilom udario vozilo koje je stajalo na naplatnoj rampi Doljevac, kojom prilikom je poginula Stanika Gligorijević (52), dok je pet osoba teže i lakše povređeno.
Apelacioni sud je usvojio žalbu Niškog osnovnog javnog tužilaštva i Stanojeviću za osam meseci uvećao zatvorsku kaznu koja mu je izrečena prvostepenom presudom.
Osnovni sud u Nišu je u aprilu ove godine osudio Stanojevića na tri godine i 10 meseci zatvora, na šta su se žalili i OJT i Stanojevićev branilac, advokat Slavoljub Milošević.
Stanojeviću je takođe izrečena i mera bezbednosti zabrane upravljanja motornim vozilom “B” kategorije u trajanju od četiri godine.
Prema navodima optužnice, Stanojević je na dan nesreće, krećući se službenom “škodom superb” iz pravca Niša ka Grdelici brzinom od 93 kilometra na čas udario u “opel astru” koja je bila na kanalu na naplatnoj tampi Doljevac, usled čega je ona udarila u zadnji deo “folksvagen pasata” koji je napuštao rampu.
Gligorijević, koja je bila na zadnjem sedištu “opela”, poginula je na licu mesta, a povređeno je pet osoba, među kojima i Babić, koji je, po oceni suda, bio na zadnjem sedištu “škode”.
Stanojević je na prvom ročištu, održanom 22. novembra prošle godine, delimično priznao odgovornost jer je brzo vozio, ali je naveo da je do nesreće došlo i zbog klizavog kolovoza i smanjene vidljivosti usled magle.
Prema sudskoj verziji, službeni automobil je vozio Stanojević, a Babić je, po sopstvenoj izjavi u istrazi, „spavao na zadnjem sedištu“.
Na suđenju su prikazana četiri snimka nadzornih kamera sa naplatne rampe, od kojih jedan pokazuje situaciju u vreme nesreće, ali se prekida na dva minuta, tako da se ne vidi trenutak udara Babićevog službenog vozila u „opel astru“, odnosno ne vidi se raspored sedenja u vozilu.
Nezvanični izvori su u pojedinim medijima i na društvenim mrežama tvrdili da za volanom “škode” nije bio Stanojević već njegov poslodavac.
Bivši predsednik Pokreta slobodnih građana Sergej Trifunović kazao je da je, prema saznanjima koje ima, posle nesreće „šest ili sedam ljudi vadilo Babića sa mesta vozača i prebacivalo ga na zadnje sedište“.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je negirao takve tvrdnje, navodeći da je video snimak sa naplatne rampe, koji je “užasan”, ali bez preciziranja o kom snimku je reč, i po kom osnovu je ostvario uvid.
Porodica poginule žene, koja je takođe izrazila sumnju da je vozilom upravljao Babić, tražila je da dobije snimak koji je Vučić video, ali joj on nije dostavljen.
