• Zoran Babić, v.d. direktora „Koridora Srbije“ u ostavci, čiji se vozač Dejan S. sumnjiči da je izazvao tešku saobraćajnu nesreću na naplatnoj rampi Doljevac, u kojoj je jedna osoba poginula a pet povređeno, kazao je pred Drugim osnovnim tužilaštvom u Beogradu da ga probudio jak udarac i bol u kolenu, nakon čega se “onesvestio“ i „probudio u Hitnoj pomoći“
  • Kako prenose beogradski tabloidi, on je na saslušanju u tužilaštvu kazao da je Dejan S. “dugo radio kao njegov vozač“ i da je za volanom „izuzetno pažljiv“ i „odgovoran“
  • Nezvanični izvori su kazali da je Babić nakon nesreće, u prvom saslušanju, i tužiocima niškog Osnovnog javnog tužilaštva kazao da je u vreme sudara „spavao“
  • Nesreću kod Doljevca u delu javnosti pratile su kontroverze, među kojima je najveća da za volanom navodno nije bio Dejan S, koji je lakše povređen, već Babić, kome je polomljena butna kost i povređena kičma
  • Spekulacije je podgrejala činjenica da su „Koridori Srbije“ i tužilaštvo odbili da medijima dostave snimke sa ove naplatne rampe u vreme nesreće
  • Babić je nakon nesreće, 1. feBruara, u izjavi medijima podneo „neopozivu ostavku“, ali je u APR-u i veb sajtu „Koridora Srbije“ i dalje upisan kao v.d. direktora tog preduzeća

Zoran Babić, v.d. direktora Koridora Srbije u ostavci, čiji se vozač Dejan S. sumnjiči da je izazvao tešku saobraćajnu nesreću na naplatnoj rampi Doljevac, u kojoj je poginula Stanika Gligorijević (52), a povređeno pet osoba, kazao je pred Drugim osnovnim tužilaštvom u Beogradu da nije video okolnosti nesreće jer je u to vreme „spavao na zadnjem sedištu“, pišu beogradski tabloidi.

Prema nezvaničnim navodima, Babić je kazao da ga je, kako je rekao, probudio jak udarac, čija ga je silina odbacila ka mestu suvozača, nakon čega je osetio jak bol u kolenu i “onesvestio se“, a da se „probudio tek u niškoj Hitnoj pomoći“.

Dodao je, kako prenose tabloidi, da je Dejan S. “dugo radio kao njegov vozač“ i da je za volanom „izuzetno pažljiv“ i „odgovoran“.

„Škoda superb“ kojom je Dejan S. upravljao je, inače, 31. januara većom brzinom udarila u dva vozila koja su čekala na ručno plaćanje putarine na naplatnoj rampi Doljevac.

U Osnovnom javnom tužilaštvu u Nišu (OJT) danas su potvrdili da su uputili zamolnicu Drugom osnovnom tužilaštvu u Beogradu da sasluša Babića, jer on tamo živi, ali da zapisnik još nisu dobili. Nezvanični izvori su kazali da je Babić nakon nesreće, u svojoj prvoj izjavi, i tužiocima niškog OJT kazao da je u vreme sudara „spavao“.

Niško OJT je početkom februara saslušalo i vozača Dejana S, koji je, prema nezvaničnim informacijama, kazao da je „vozio propisanom brzinom“, a da mu je u jednom trenutku popustila pažnja „jer su se menjali znaci na naplatnoj rampi koji pokazuju u kojoj traci je ručna, a u kojoj elektronska naplata“ , a pored njega je „projurio jedan automobil“, zbog čega je „izgubio kontolu nad vozilom“.

On je osumnjičen za teško delo protiv bezbednosti saobraćaja i pušten je da se brani sa slobode.

U „Koridorima Srbije“ su kazali da Dejan S. ima devet godina radnog iskustva, a da je u tom preduzeću „zaposlen ukupno 5,5 godina“.

Oni su potvrdili da je „škoda superb“ koja je izazvala nesreću u vlasništvu bugarske firme „Trace“, koja već godinama izvodi radove na Koridoru 10, pod nadzorom „Koridora Srbije“.

Prema njihovim rečima, „Koridori“ su već isplatili ovaj automobil, ali on još nije njihovo vlasništvo jer je ugovorom predviđeno da to postane tek nakon primopredaje završene deonice auto puta.

– U pitanju je uobičajena praksa za ugovore o izvodjenju radova, a vozila se nabavljaju za potrebe realizacije konkretnog projekta. Njihova kupovina je bila predvidjena uslovima tenderske dokumentacije i poznata svim ponudjačima u fazi priprema ponuda, a kasnije je navedena i u ugovoru sa izabranim ponuđačem-rekli su u „Koridorima“.


KONTROVERZE

Nesreću kod Doljevca u delu javnosti pratile su kontroverze, među kojima je najveća da za volanom navodno nije bio Dejan S, koji je lakše povređen, već Babić, kome je polomljena butna kost i povređena kičma.

Spekulacije je podgrejala činjenica da su „Koridori Srbije“ i tužilaštvo odbili da medijima dostave snimke sa ove naplatne rampe u vreme nesreće.

Kontrovrezna je i „neopoziva ostavka“ koju je Zoran Babić „podneo“ 1. februara u izjavi medijima jer je, kako je kazao, u nesreći u kojoj je bio „samo saputnik“, izgubljen jedan ljudski život.

Međutim, on je i danas, posle više od dva meseca, u Ageniji za privredne registre (APR) i na zvaničnom veb sajtu „Koridora Srbije“ upisan kao v.d. direktora tog preduzeća.

Komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here