• Plan će biti izmenjen, I u “galerijama” mora da se kotroliše moguće klizište na auto-putu na Koridoru 10, rekao je predsednik Srbije Aleksandar Vučić.
  • On je poručio građevincima da završe posao na sanaciji potpornog zida u Grdelici, koji se tri puta srušio, da bi građani bili sigurni I bezbedni.
  • Vučić je kazao da ta deonica treba da bude završena do kraja godine I dodao da ako bude I do kraja januara “ neće nikome pasti kruna s glave”.
  • Vlada Srbije je za nadzor radove na Koridoru 10 izabrala američku firmu “ Luj Beržer”, iako je zbog korupcije na crnoj listi Svetske banke.
foto: Vesna Torović

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da će biti srušeno brdo u Grdelici na kome se srušio potporni zid na Koridoru 10.

-Plan mora da se izmeni i brdo će biti srušeno. U „galerijama“ mora da se kontroliše moguće klizište-precizirao je Vučić prilikom obilaska deonice auto-puta kroz Grdeličku klisuru, na kojoj se tri puta urušio potrorni zid.

-Završite ovaj posao da građani Srbije budu sigurni i bezbedni, poručio je predsednik  Srbije.

On je naglasio da je “zahvalan onima koji su preuzeli odgovornost, jer se kada je pao potporni zid vođena negativna kampanja zbog koje mnogi ne žele da se prihvate tog posla”

-Ja sam zahvalan ljudima koji će sutra početi da rade sa novim pristupom, kazao je Vučić.

On je dodao da od sutra očekuje “da se vidi promena na ovom brdu”.

-Ta deonica treba da bude završena do kraja godine. Ja sam rekao vi to pokušajte i ako bude gotovo do kraja januara neće nikome pasti kruna s glave., rekao je Vučić novinarima u Grdeličkoj klisuri.

Prema njegovim rečima, Grdelička klisura je žila kucavica juga Srbije i da izgradnja auto-puta znači više investitora za Vranje, Leskovac, Vladičin Han, Surdulicu i Trgovište.

Podsetimo da se potporni zid dužine od 700 metara obrušavao  dva dana od  19. avgusta. Stručnjaci smatraju da je od početka  građena pogrešna potpora, te neki od njih očekuju nova rušenja.

Ministarstvo građevinarstva podnelo je prijave protiv 16 inženjera, uključujući I inženjere “Luj Beržera” I “ Azvija”.

Iako je šteta za rušenje potpornog zida oko sedam miliona evra za sada se ne zna ko će je platiti, ali u Koridoru  tvrde da je neće platiti građani Srbije.


POSAO POVEREN SUMNJIVIM FIRMAMA

Vlada Srbije poverila je nazdor na Koridoru 10 konsultantskoj kući „Luj Beržer” iz Sjedinjenih Američkih Država, iako je ta firma na crnoj listi Svetske banke zbog korupcije.

Za radove je zadužena firma “Azvi” iz Španije koja je kasnila dve godine na izgradnji Željevog mosta I još traje sudski spor sa “Mostogradnjom”.

1 komentar

  1. LUTANJE BEZ AUTOPUTA!

    Nakon šest godina na direktnoj vlasti ΛV je dao rešenje saniranja rušenja brda u Grdeličkoj klisuri da se preseli brdo (oko 300.000 kubnih metara zapremine i 20 godina preseljavanja), a ko već nije preselio autoput do sada izvan domašaja tog neprijateljskog brda. I sada gledaj čudo neviđeno, autoritet ΛV dao genijalno rešenje, a o dosadašnjim troškovima sanacije ništa, o oduzimanjy licence svim inženjerima koji su imali veze sa autoputem, koje zatražila autoritativna Zorana, ništa i autoput biće gotov pre roka. Na kraju se našli neki stručnjaci, koji su protiv preseljenja brda kod Grdeličke klisure na drugu lokaciju. Oni ne poštuju autoritet i rešenja koje je ponudio i to bez licence i struke. Mihajlovićka izgleda još se nije setila da mu oduzme licencu, pa makar fiktivno i brutalno, kako voli da kaže ministar sa najvišom ocenom Mense.

Komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here