• Naši izvori bliski istrazi su kazali da uhapšeni  vozač D.S. (35) nije zaposlen u „Koridorima Srbije“, odnosno Vladi Srbije, koja je osnivač tog državnog preduzeća
  • U niškom  OJT su kazali da „škoda“ u kojoj se vozio Babić nije automobil „Koridora Srbije“  ili Vlade, već da pripada bugarskoj kompaniji „Trace“, koja izvodi radove na Koridoru 10
  • U niškoj saobraćajnoj policiji su kazali da je to vozilo „velikom brzinom“ udarilo u dva automobila koja su na naplatnoj rami Doljevac već čekala da plate putarinu
  • Vozač  D. S. , koji je uhapšen jutros, biće saslušan sutra, potvrđeno je u Osnovnom javnom tužilaštvu u Nišu

Vozač  automobila koji je vozio Babića uhapšen je jutros oko šest časova i određeno mu je policijsko zadržavanje od 48 časova zbog sumnje da je odgovoran za jučerašnju saobraćajnu nesreću na naplatnoj rampi Doljevac na delu auto puta Niš- Leskovac u kojoj je jedna osoba poginula, a pet je povređeno.

Vozač  automobila „škoda superb“ D. S. (35), koji je vozio direktora „Koridora Srbije“ Zorana Babića biće saslušan sutra, potvrđeno je u Osnovnom javnom tužilaštvu u Nišu.

Vozač  ovog automobila je uhapšen jutros oko šest časova i određeno mu je policijsko zadržavanje od 48 časova zbog sumnje da je odgovoran za jučerašnju saobraćajnu nesreću na naplatnoj rampi Doljevac na delu auto puta Niš- Leskovac u kojoj je jedna osoba poginula, a pet je povređeno.

Naši izvori bliski istrazi su kazali da uhapšeni  D.S. nije zaposlen u „Koridorima Srbije“, odnosno Vladi Srbije, koja je osnivač tog državnog preduzeća.

U niškom  OJT su kazali da „škoda“ nije automobil „Koridora Srbije“  ili Vlade, koja je osnivač tog preduzeća, već da pripada bugarskoj kompaniji „Trace“, koja izvodi radove na Koridoru 10.

Načelnik Uprave saobraćajne policije Niš Nebojša Arsov je kazao da se to vozilo nije zaustavilo ispred rampe Doljevac već je „velikom brzinom“ udarilo u dva automobila koja su već čekala da plate putarinu. Tačnu brzinu utvrdiće istraga i veštačenje.

Nezvanični izvori prethodno su kazali da je ovaj automobil „zbog neprilagođene brzine, kao i guste magle, promašio kanal za elektronsku naplatu putarine i udario u vozila koja su čekala na naplatu“.

Na mestu nesreće se moglo videti da je vozilo kojim se prevozio direktor „Koridora“ poslednje u nizu i da ima oštećenja na prednjem delu, a da je „srednji“automobil, u kojem se nalazila poginula putnica S.G. (52) iz Debelice kod Knjaževca, smrskan pre svega u zadnjem delu.

Vatrogascima je trebalo nekoliko sati da telo poginule žene, koja je, prema nezvaničnim informacijama, bila vezana sigurnosnim pojasom, izvuku iz smrskanog automobila. Prvi automobil je od siline udarca završio nekoliko desetina metara ispred ostalih.                

Sa lica mesta najpre je odvezeno vozilo u kojem je bio Babić, dok su ostala dva automobila nakon toga satima ostala na naplatnoj rampi. Policija je nekoliko puta upozoravala novinare da se „sklone“ sa lica mesta, a nije bilo poželjno ni slikanje.

U nesreći su teško povređeni Babić, koji je zadobio prelom leve butne kosti i oštećenje lumbalnog pršljena, i putnica M. A, sestra nastradale žene. Vozač  „opela“ S. A, vozač „pasata“ S. S. (64) i D. S., koji je vozio Babića, lakše su povređeni.

Babić je juče zbrinut u Kliničkom centru Niš, a nešto kasnije prevezen u Urgentni centar Kliničkog centra Srbije.


KO JE BUGARASKA FIRMA „TRACE“?

Bugarska firma „Trace group“ od pre dve godine asfaltira jednu od najtežih deonica na Koridoru 10, kroz Grdeličku klisuru, na relaciji Grdelica- Caričina dolina. Investitor projekta vrednog 37,51 miliona evra su „Koridori Srbije“, a izvođenje radova finansira Evropska Investiciona Banka (EIB), javili su mediji.

Bugarska kompanija je dobila ovaj posao uprkos tome što su nepune dve godine ranije  „Koridori Srbije“ saopštili da raskidaju ugovor sa njom zbog kašnjenja izgradnje obilaznice oko Dimitrovgrada na istočnom kraku Koridora 10“, za koji je bila zadužena. Vrednost ugovorenih radova na toj deonici iznosila je 2,26 milijardi dinara.

Komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here