• Niški aeodrom za osam dana ostao bez tri linije pod direktnim ili indirektnim uticajem republičkih vlasti
  • Od gašenja linije “Er Srbije” (Air Serbia) Niš-Budimpešta sa zvaničnim objašnjenjem koje je upadljivo nelogično, daleko više zabrinjava uredba Vlade Srbije kojom je praktično zabranjena linija “Rajanera” (Ryanair) na relaciji Niš-Frankfurt navodi se u saopštenju Nacionalne koalicije za decentralizaciju(NKD)
  • Oni ocenjuje da su linije za Frankfurt i Cirih su, po svemu sudeći, žrtve subvencionisanih linija “Er Srbije” do Hana (kod Frankfurta), odnosno do Fridrihshafena
  • NKD podseća da je upozorila  povodom davanja subvencija kompaniji „Er Srbija“ za 12 linija iz Niša da je moguća posledica gašenje postojećih linija
  • Preuzimanjem Niškog aerodroma, Ministarstvo građevinarstva i saobraćaja je od početka imalo za cilj proterivanje “lou kost” kompanija, pa verujemo da je država zadovoljna ovakvim ishodom, navodi ova koalicija
foto: m.k.

Aerodrom” Konstantin Veliki “ u Nišu pod direktnim ili indirektnim uticajem republičkih vlasti za osam dana ostao bez tri linije, saopštila je danas Nacionalna koalicija za decentralizaciju (NKD).

-Od gašenja linije “Er Srbije” (Air Serbia) Niš-Budimpešta sa zvaničnim objašnjenjem koje je upadljivo nelogično, daleko više zabrinjava uredba Vlade Srbije kojom je praktično zabranjena linija “Rajanera” (Ryanair) na relaciji Niš-Frankfurt navodi se u saopštenju.

NKD dodaje da je Rajaner  saopštio da je „žrtva monopola kompanije Er Srbija“.

Za ovu koaliciju nelogično je povlačenje popularne linije „Sviser“ (Swiss Air) na relaciji Niš-Cirih, gde živi veliki broj ljudi iz Srbije.

-Linije za Frankfurt i Cirih su, po svemu sudeći, žrtve subvencionisanih linija “Er Srbije” do Hana (kod Frankfurta), odnosno do Fridrihshafena-ocenjuje NKD.

NKD podseća da je upozorila  povodom davanja subvencija kompaniji „Er Srbija“ za 12 linija iz Niša da je moguća posledica gašenje postojećih linija.

-Preuzimanjem Niškog aerodroma, Ministarstvo građevinarstva i saobraćaja je od početka imalo za cilj proterivanje “lou kost” kompanija, pa verujemo da je država zadovoljna ovakvim ishodom, pogubnim po građane i već dovoljno devastiranu ekonomiju juga Srbije-navodi NKD.

NKD konstatuje da “Vlada Srbije interese srpsko-arapske avio-kompanije stavlja ispred dobrobiti građana i oživljavanja južne Srbije, jednog od najsiromašnijih regiona u Evropi“.

-Stavljanje privatnih, partikularnih interesa iznad javnog, nedvosmisleni je pokazatelj stanja zarobljene države na koji ukazuje i strategija proširenja Evropske unije na Balkaa, zaključuje NKD.

Komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here