• U javnoj raspravi, čiji početak očekujemo, videćemo šta medijska i druga javnost misli o nacrtu Medijske strategije, rekao je Vukosavljević
  • Ministar je odbio da komentariše okolnost da se na niškom konkursu po medijskom projektu izdvaja značajno više sredstava nego na konkursima Ministarstva za interent medije, štampane medije i televiziju
  • Izradu Medijske strategije obeležile su brojne kontraverze, od odlaska trećine članova radne grupe, koji su ljudi iz medija, do stalnog odlaganja rokova.
foto: Vesna Torović

Ministar kulture i informisanja Vladan Vukosavljević izjavio je danas u Nišu da će se u javnoj raspravi o Medijskoj strategiji  “videti u jednom potpunom demokratskom duhu šta je to što možemo da dopunimo ili korigujemo, odnosno šta možemo da učinimo za srpsku medijsku scenu u godinama koje su ispred nas”.

– Medijska strategija je okončana, radna grupa je potpisala, očekujemo početak javne rasprave na kojoj će biti prilike da vidimo šta naša medijska javnost, i ne samo medijska javnost, misli o tom nacrtu- rekao je ministar kulture, na otvaranju  stalne književno memorijalne postavke Stevan Sremac – Branko Miljković u Nišu.

Vukosavljević je ocenio da je “jedan od principa demokratije da se dokumenti tog strateškog značaja obnaroduju i da u raspravi učestvuje i Ministarstvo i svi medijski poslenici”.

Ministar je odbio da komentariše okolnost da je na ovogodišnjem Konkursu za sufinansiranje projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja na teritoriji grada Niša izdvojeno značajno više sredstava po jednom projektu u odnosu na sredstva koja je po projektu opredelilo Ministarstvo kulture.

– Ne bih mogao da komentarišem stvari koje nisu u nadležnosti ministarstva. Nemam komentar – rekao je on.

Na niškom konkursu, koji je objavljen 8. marta, bilo je predviđeno da gornji limit po medijskom projektu bude četiri miliona, a već narednog dana  je taj konkursni uslov izmenjen, te je gornji limit podignut na devet miliona.

Maksimalni novčani iznosi po projektu koje je opredelilo Ministarstvo na njegovim ovogodišnjim konkursima za internet medije, štampane medije i televiziju su dva, odnosno tri, odnosno pet miliona dinara.

Na Medijsku strategiju, koja bi trebalo da definište medijsku scenu u Srbiji do 2023. godine, čeka se od kraja 2016. godine, kad je staroj strategiji istekao rok. Na osnovu nove Medijske strategije trebalo da se menjaju aktuelni medijski zakoni.

Izradu Medijske strategije obeležile su brojne kontraverze, od odlaska trećine članova radne grupe, koji su ljudi iz medija, do stalnog odlaganja rokova.

Komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here